Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 okt 11, 12:56
Endret: 28 okt 11, 12:58
Endret av: Shadar

Arne Sandstø kan vel være en aktuell kandidat dersom FFK skal hente inn noen andre til neste år. Jeg vet ikke hvor morsom fotball jeg syntes blant annet Odd spilte i de årene. Litt i tvil.

Steinar Nilsen er en stø kar med mye erfaring og kunnskap, men jeg tror ikke typen passer inn i Fredrikstad overhodet. Han er et barn av Fabio Capello, noe som innebærer følgende: "blind lydighet ovenfor treneren" får en ny betydning [hvis det er mulig], relativt kynisk fotball, og en stor lønningspost. SN er alt for macho og autoritær til å skli inn i folkelige Fredrikstad.

Eggen Jr har vært nevnt her. Kan FFK ta sjansen på at han ikke får et nytt psykisk sammenbrudd og dermed enda en lønskostnad? Evt krasj med den sportslige modellen kommer i tillegg. 

Eggen Senior: Enig med de som mener at dette ikke er en langsiktig gjennomtenkt løsning i forhold til FFKs målsetning om talentarbeid og kjøp og salg av spillere. Han er antakeligvis dyr i tillegg. Da håper jeg heller de leier inn karikaturen Super-Nils og håper på at han er like flink til å kopiere det fotballfaglige. Sistnevnte kan uansett leies inn som et alternativ til en idrettspsykolog.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f