Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 21 okt 11, 11:02

Jeg skal la trener diskusjon være i en annen tråd, men jeg stusser litt på at andre debatanter ønkser kontinuitet OG at det er greit at klubben dupper ned i Adeccoen (et par ganger???)  Å rykke ned betyr i min verden alt annet enn kontinuitet i laget. De beste talentene/ spillerne kommer til å ønske seg bort. Det blir mindre penger i klubbkassa færre tilskuere. Færre inntekter. Å rykke ned er jo det verste som kan skje for nettopp kontinuiteten. Rykker vi ned får vi ta de smellene som kommer og prøve å reise oss igjen. Men jeg synes at vi skal være en TL klubb og at det må underforstått være forventet.. Vi har en bra stadion, bra med tilskuere, vi er i praksis det eneste TL laget i fylket og burde ha god tilngang på yngre spillere som kan utvikle seg hos FFK.

"Det årnær sæ" med et tiårsperspektiv synes jeg ikke noe om. Vi skal ta kamp for kamp, vi skal være gode her og nå. Vi skal utvikle oss fra å være et middelmådig tippeliga lag til å kjempe blant top 10. Å si at Aune og laget kan bli et bra tippeligalag etter 2!! nedrykk til Adeccoligaen er jeg ikke enig i. Ole Gunnar Solskjær vant serien i sin første sesong som trener. Vi burde prøve å tenke litt mer som han synes nå jeg.


 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f