Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 13 okt 11, 11:35

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Så du mener at dette er god timing? Du støtter et lag som står i fare for å rykke ned. Du er villig til å ofre støtten til ditt nedrykkstruede favorittlag, for å redde norske tilskuere for mandagskamper i fremtiden. Nobelt gjort. Elendig timing. Og for min egen mening, totalt feil virkemidler. 

Når hensiktene er så edle, tar jeg det som en selvfølge at ingen av dere som velger å boikotte ser denne kampen på TV.


PS! Vedrørende sammenligning med "ungdomslinja" og at det ikke går så jævla bra sportslig akkurat nå: Vi kunne jo hentet eldre. Med vår økonomi er det rutinerte spillere på nivå med Risholt, Ramberg, Ophaug, Gilmak og Pachajyan som er aktuelle. Hadde disse prestert bedre enn våre unggutter? Og for ikke å snakke om prestasjonene til langt dyrere "navn" som Mattias Anderson, Barsom ogTegan. 
Gratulerer nok en gang - med god sammenligning! 

For å fortsette din gode sammenlikning:

Tror du den ENE bussen, for det ville ikke blitt flere, som ville dratt innover hadde hatt noe å si på kampen? Tror du dem hadde klart å overdøve klanen? Tror du det er forskjellen mellom tap og uavgjort? I såfall må jeg bare gratulere. Da skulle altså alle kamper blitt vunnet av det laget med flest tilskuere.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f