Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 10 okt 11, 14:56

Opprinnelig postet av matsinho

Altså er ikke alle de 5 spillerene spillere som er tenkt rett inn på laget. Scheel er vel 90 modell og har ikke spilt allverden i Sogndal i år så vidt jeg vet. Vi trenger allikevel flere rutinerte spillere! 

Isak Scheel har i år spilt 24 av 25 kamper som midtstopper for et Sogndal-lag som bare har sluppet inn 28 mål i år. Kun Vålerenga (27 mål) har sluppet inn færre. Har imponert stort sammen med stopperkollega Even Hovland (89-modell) som forventes å spille proffotball i utlandet neste år. Skal sies at Scheel ikke har slått gjennom på samme måte som Hovland, men har definitivt tatt nivået i Tippeligaen. Hvis FFK har følere ute for Scheel stiller jeg meg meget positivt til dette.

David Myrie derimot, har vel ikke prestert all verden, og vi bør gå etter en ny høyreback. Hva med å ikke se lenger enn til naboklubb- og by Sarpsborg? 18 år gamle Magnar Ødegaard debuterte for 08 allerede som 16-åring og har siden det vært fast inventar i startelleveren.

Denne forsvarsrekka hadde sett bra ut neste år (alder neste år i parantes):
Jørgen Horn (25)
Vidar Martinsen (30)
Kevin Duré (19)
Joachim Thomassen (24)
Isak Scheel (22)
Magnar Ødegaard (19)

Håper også noen av disse er på radaren til FFK:
- Jørgen Jørgensen (08)
- Ole Jørgen Halvorsen (Sogndal)
- Thomas Lehne Olsen (Ham-Kam)
- Fitim Azemi (Follo)
- Kristian Bjerke (Moss)
- Ørjan Hopen (Sogndal)
- Gustav Valsvik (Sogndal)
- Mohamed Elyounossi (08)
- Lars Kallevik (Løv-Ham)
- Jakob Glesnes (Løv-Ham)

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f