Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 sep 11, 09:55

Opprinnelig postet av hasse33

Fra supporter siden til saftkokerena:

Kampen mot Brann blei dyr for oss og me har sentrale spelarar ute i OJH,ELvis og Hopen. Stoda til Bakke er uviss og CH er vel ute ei stund til. 

Halvorsen og Hopen har stått for 12 av lagets 19 mål og begge er ute... , men dette er en gjeng som blør for drakta si, så det blir ingen lett kamp

Hvis vi vil ha underholdning i denne kampen må vi nok stå for den selv. Sogndal ville antagelig i utgangspunktet vært fornøyde med 0-0, og når de i tillegg mangler flere sentrale spillere er det ingen grunn til å forvente et angrepsvillig bortelag. Jeg tipper denne kampen vil ligne på noen av de mest frustrerende hjemmekampene fra i fjor, og oppfordrer alle som skal på kamp om å være tålmodige og fortsette å oppmuntre guttane selv om de blir tvunget til å slå støttepasninger, slå innlegg på stillestående spisser eller skyte fra langt hold. Klart vi kan ønske oss at FFK sager Sogndal-forsvaret i stykker med kvikt og presist pasningsspill, men realistisk sett? Jeg vil være fornøyd om vi så vinner 1-0 etter at en corner stusser i ræva på en Sogndal-spiller og er såvidt over målstreken før den klareres.

Seier her vil ikke sikre oss mot nedrykk, men det vil være et stort steg i den retningen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f