Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 20:02

Ramberg inn for en suspendert Hussain. Borges viste at han er tilbake i Fredrikstad, så ellers samma laget som mot smurfene. Mads Hansen syns jeg har vært strålende i år. Om han ikke kommer til så mye innlegg, har han kvaliteter som gjør at han stresser motstanderen helt inn til dødlinja, og provosere fram en corner ev straffe. Eksprimentering med Myrie i en slik viktig kamp (vi er ennå ikke trygge og Songdal har samme poengsum som oss) er jeg helt i mot, da er tilfellet RBK-kampen en mer passende kamp da jeg ikke forventer poeng på Lerkendal da RBK har den formen de har nå... Sikrer vi plassen "i god tid", kan Myrie prøves de resterende kampene, ikke ellers... Og ikke minst, samme innsats og gøtts som mot Sarp.

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340