Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 sep 11, 10:59

Opprinnelig postet av Plankekæll

Var vel mer at jeg kommenterte Duré/Roberts-situasjonen enn at jeg tok med Keene.

Godt mulig Keene også skulle hatt et kort. Den situasjonen du refererte til husker jeg ikke. Jeg løp sikkert rundt i gledesrus eller noe sånt.

Keene er vel det man kan kalle for i overkant tent/ivrig, men tofotstaklinger/knottetaklinger kan han gi seg med ja. Det blir det bare kort ut av.

Roberts sin så ikke så ille ut der jeg satt, men hvis tv-bildene viser noe annet så kjøper jeg den.. Hva du evt så fra 89 meters hold aksepteres ikke som bevismateriale Foot in mouth

Jabbie er en kriger med stor radius og det følger jo en del kort.. FFK kjørte ut hardt i går, og det blir snodig at yggs bortskubbing av askar (så vidt jeg husker) er det eneste gule kortet i første omgang. Hadde ikke noe å si på kamputfallet. Dommeren var vel grei nok i går for øvrig.. Syns kanskje vi fikk litt mange 50-50 mot oss i første, men satt med et inntrykk at det kanskje snudde litt i andre omgang, så summen var vel grei nok..

Var vel egentlig lite kontroverser i går; mulig breive hadde bud på en straffe etter 20-25 og en gærn nok dommer kunne vel kanskje gitt en til tarik hvor han kolliderte/oppsøkte/ble tatt av berge.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340