Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 27 sep 11, 10:48
Endret: 27 sep 11, 10:52
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Rey

Fortsatt i rød kategori/kategori 1

Denne gangen som eneste tippeligaklubb. Alle andre tippeligaklubber er i gul kategori.

 

skjønner ikke helt dette her jeg...er ingen økonom heller...men......dette gjelder regnskapet for 2010? eller er jeg helt ute å kjøre nå??

Slik jeg har skjønt det rapporteres det oftere inn enn hele regnskapsåret under ett, så dette gjelder nok første halvdel av 2011. (om jeg har forstått riktig. Oppdatert: Noe jeg tydeligvis har. Sitat: "Herreklubbene i lisensierte ligaer viser god forbedring i økonomien første halvår 2011")

Forøvrig bør det være en vekker til alle rundt i Fredrikstad som vil bruke penger for tiden...

Uansett om penger kommer inn går de bare til å dekke kortsiktig gjeld, og driftsmessig underskudd.

http://www.f-b.no/ffk/en-gladmelding-fra-fredrikstad-til-fotball-norge-1.6516190

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f