Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 26 sep 11, 09:19
Endret: 26 sep 11, 09:32
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Tøfflus
Herre min hatt, hvor mye jeg hater alt snakket om "produktet". Det er konkurranseidrett, for pokker! I hvilken annen bransje enn i lagidrett jobber konkurrentene for å ødelegge ditt eget produkt, ved å takle spillerne dine, ta fra dem ballen, og score mål mot dem?

 

Fått veldig sansen for ola bernhus i aftenposten i det siste.. Skrevet mye i det siste rundt negativiteten osv.. Nå sist etter lsk-vif som det var bare negativt rundt - "kun" 8000 tilskuere, bare taklinger, lite spill osv..

Som han skrev - han hadde gått på åråsen siden han var født; elsket det som barn og syns det var like moro nå.. Der "ekspertene" så en lang måking fra kippe, så han en heltemodig inngrepen og en last minute tackle som reddet laget sitt (og en del andre eksempler)

Mener han oppsummerte med "jaja, så var det bare 8000 da, men han skulle være sistemann ut porten..

Mod: Fikset sitering.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f