Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 sep 11, 00:58

Hva med å få inn Eggen jr som manager og la aune og Amundsen være vanlige trener med at Eggen har siste ord?

Jeg mener seriøst at noe må forandres i systemet.Detta funker ikke sånn det er nå hvertfall!

Ja spillerne har ikke gjordt sin jobb og de bør være flaue over seg selv.Men jeg mener at Aune må gjøra noe med sin taktikk for den forstår jeg helt ærlig ikke! Ligge så veldig bakpå gang på gang på hjemme bane og spissa våres skal være like mye nedi vårt forsvar? Vinga flyr jo gang på gang innover i banen istedet for å hjelpe backa våres når de kommer opp på siden!

Jeg synes vi har tapt for mye poeng under Aune. Nei alt er ikke hans skyld men hvorfor evt får han ikke sitt Budskap frem til spillerne? Det virker jo veldig rart ut at kamp på kamp hjemme så ligger vi altid veldig bakpå!

Greit vi er uta av cupen.Det er ikke det jeg er forbannet på men antall tap vi har og hvorfor vi ligger så bakpå på hjemme bane. FFK stadion skal være vårt fort og ikke motstanderne sitt fort!

 

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f