Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 aug 11, 09:51

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Willy René

Når du kommer med dette innlegget så lurer jeg på en ting:

Vet du noe ?

Eller "lever du bare i troa"?

Hvis det er det siste, så er innlegget ditt bare sprøyt, da gir du folk falske forhåpninger.

Derfor: Vet du noe om en innkommende spiss? Ja eller nei????

Altså, når jeg avslutter hele innlegget mitt med *lever i troa*, så tilsier det vel at jeg har troa på at noe kommer, at jeg håper det, og det stopper der?

Om folk får falske forhåpninger/du får falske forhåpninger for at jeg skriver et optimistisk innlegg er jo ikke noe særlig, men du bør vel heller ta meg om jeg hadde sagt at jeg vet det kommer en ny spiller, og det ikke gjør det?

Derfor: Skal jeg slutte med positive innlegg for at du ikke skal få falske forhåpninger? Ja eller nei?

Svar til deg, bare for å understreke mitt tåpelige innlegg tidligere, er: *trommevirvel*........... Nei - jeg vet ikke om en innkommende spiss.

Du begynner innlegget ditt med: "Da er det ikke lenge igjen før ny spiss blir annonsert........"

Når du kommer med en sånn uttalelse så er det vel lett for andre å tro at noe er på gang, at du vet noe.

Da synes jeg innlegget er så villedende at det blir irriterende. Forøvrig har jeg ingenting i mot positivitet.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340