Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 29 aug 11, 08:29

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av foyn

Og hvem er eneaksjonær i Nettpartner ?

Ikke Fredrikstad kommune. Fredrikstad Energiverk er eneaksjonær i Nettpartner. Fredrikstad kommune eier derimot 51% av Fredrikstad Energiverk.

I know. Jeg har aldri sagt noe annet.

FFKgutt tok tak i mitt utsagn

"Riktignok ikke stadion, men fredrikstad energi spyttet inn et par millioner for borges.." og mente det var feil siden det var nettpartner som gjorde det. 

Fredrikstad energi er eneaksjonær i nettpartner, og som du riktig påpeker så har fredrikstad kommune 51 % av fredrikstad energi (og fortum de resterende 49 %)

Det er jo selvfølgelig ingen stor sak at det offentlige fredrikstad hjelper til litt med ffk - skulle bare mangle, men det er bare litt festlig at det for enkelte skal være så vanskelig å vedkjenne seg det kontra å fornekte..

sarpsborg håper kommunen har mulighet til å bygge ny stadion

sparta er takknemlige for at amfien blir rustet opp med 20-30 mill av kommunen..

skal stjernen ha noe mulighet til å få opp gigantarenaen sin så må fredrikstad kommune være fleksibel og hjelpsom..

selv ikke ffk bryter naturlovene når man sliter og da innvilger jeg meg selv kveruleringspause..

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340