Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 aug 11, 16:56

Samtidig kan man si at kjøpet av Carrol var "politisk". Med det sikter jeg mot signaleffekt ovenfor egen spillergruppe, egen stab, fans, sponsorer, investorer og konkurrenter. Betalingsvilje og handlingskraft. Engelsk, ung spiller. Se på Arsenal, wenger sin stahet i forhold til å kun hente lovende spillere, og mangel på signeringer av klassespillere, gjorde at Fabregas og Nasri sa takk for seg. Fabbe hadde muligens reist uansett grunnet sine barca røtter, det skal sies.

Men rent fotballfaglig virker kjøpene av Enrique, Adam, Downing og Suarez langt mer fornuftig. Spillertyper vi har manglet i de siste sesongene. Venstresiden har vært en akilleshæl i flere år, fantastisk å få på plass lynhurtige Enrique og Downing; de to kan skape mye moro i år! Adam er den første spilleren som kan være i nærheten av å erstatte det som var Liverpools viktigste spiller før; Xabi Alonso. Herlig overblikk, målfarlig, og skuddaktig cornere og innlegg = endelig kan vi få flere bidrag fra defensive spillere på dødball? Suarez ble kjøpt inn for å spille sammen med Torres, men tror han er ennå bedre sammen med arbeidsjernet Kuyt. Suarez er en av de beste spillerne i ligaen, ren verdensklasse!

Henderson er jeg langt ifra sikker på (uten hensyn til pris). Vi har allerede flere ok midtbanespillere som Shelvey og Spearing, og ser ikke helt at Henderson er på en vanvittig mye høyere nivå. Da kunne noen av midlene blitt brukt på en spiss til (krise hvis suarez blir skada).

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340