Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 aug 11, 20:22

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg er sterk tilhenger av å beholde mange lag i tippeligen, og kan ikke forstå at lagene blir noe bedre av å væe færre. Jeg må også si at en liga som er avgjort før den har begynt slik vi har hatt i mange år heller ikke er noe å trakte etter. Jeg sier klart JA til at Tippeligaen trenger lag som FFK, Aalesund, Strømsgodest, Start mm og at disse lagene (vi) også har bidratt positivt til ligaen.

 Er så lei av Semb at jeg kan spy!

Helt enig. Grunnen til at Norsk fotball går inn i en såkalt "bølgedal" ute i Europa nå, er pga det som sljedde i 08/09, dvs finannskrisen. Den gjorde at flere lag måtte satse på egenutviklede spillere enn dyre utenlandske proffer. Denne prosessen tar tid. Desuten er Semb vanskelig å forstå seg på. Han jubler hver gang en norsk fotballspiller blir solgt til utlandet, samtidig klager han over nivået på laga her hjemme. Det sier jo seg selv at når norske talenter blir solgt til utlandet synker kvaliteten på serien her hjemme..

Ang spenning i ligaen, vil vi virkelig ha det som i b.la i England hvor den eneste spenningen er om hvem som tar gull av Chelsea, Arsenal og Man U ? Eller da eneste spenningen her hjemme var om hvor overlegent RBK vant serien ?

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f