Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 aug 11, 21:02
Endret: 21 aug 11, 21:19
Endret av: kjell-H

– For gode til å rykke ned

Heller ikke Tarik Elyounoussi var særlig fornøyd med hva laget presterte i nord. Men FFKs nummer ti tror rødbuksene er for gode til å rykke ned.

– Vi må tenke på oss selv og begynne å ta poeng igjen. Men jeg mener vi er for gode til å kjempe der nede, sier Tarik til TV2 Sport.

 

Så får dere spillere se å ta ansvar før det er for sent!!! Lett å bare prate uten at ting skjer!

Ps vi var for gode til å kjempe der nede når vi rykket ned også!  Jeg skal komme på stadion å støtte dere som jeg altid gjør for jeg har hjertet for byn og laget men nå får dere SPILLERE ta mer ansvar for det er faktisk dere som avgjør om vi rykker ned el ikke!. En ting til, når dere takker for kampen på hjemme bane så går dere altid bort til bare plankehaugen og takker for kampen og går rett i garderoben.Dere kan idet minste takke resten av stadion også for vi er mange utenfor plankehaugen som møter trofast opp hver kamp og heier på dere.På forhånd takk! Kan noen som er i ffk systemet være så snill å gi gutte denna beskjeden?Gjerne kopier og plant den på tavla til gutta!

En siste ting: Vi forlanger ikke at dere skal vinne hver kamp.Vi alle viste at bortekamp mot tromsø var veldig vanskelig.Men det går ann å kjempe litt mer for drakta! Nå skal jeg ikke klage mer.Er så skuffet at nå logger jeg av og går meg en tur!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f