Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 19 aug 11, 18:09

TIL har hatt spillefri siden forrige helg, og en pause har sjelden vært mer velkommen. Yndestad har vært halvskadet lenge, men er nå helt restituert. Norbye fikk hjernerystelse mot LSK, sto over siste kamp, men er tilbake til denne kampen. TILs angrepsspill er helt avhengig av offensive backer, det så vi tydelig mot Viking. Thomas Holm er ikke noen typisk ”TIL-back”, og var usynlig offensivt. Yndestad gjorde sitt beste, men måtte nok en gang ut før full tid. Med Yndestad og Norbye tilbake i full form, og Ruben Yttergård Jenssen tilbake etter suspensjon, har vi full offensiv slagkraft igjen. Nystrøm har vist lite de siste kampene, og jeg tipper Rushfeldt får startplass ved siden av Mos på topp.

Bakover på banen er TILs viktigste spiller Miika Koppinen med fra start, og startelveren bør da etter min mening se slik ut: (4-4-2): Marcus Sahlman; Hans Norbye – Fredrik Björck – Miika Koppinen – Hans Åge Yndestad; Magnus Andersen – Kara – Ruben Yttergård Jenssen – Thomas Drage; Sigurd Rushfeldt – Mos.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f