Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 aug 11, 16:27

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av GoFFK

Si meg, vinneren av cupfinalen, gir det mulighet for kvalifisering til Europa league neste år?

Hvordan er reglene for dette? 

Noen link?

Cupvinneren kvalifiseres alltid for Europa. For meg er nettopp det som appellerer mest med cupen. For all del, veldig morsomt om vi skulle vinne, men aller morsomst er det at en cuptriumf betyr billett til Europa!

Fordelene ved å komme seg til Europa er åpenbare f.eks. økonomi, attraktivt i forhold til nye spillere, synergi, entusiasme, spillerne får prøvd seg på et høyere nivå. Dog handler fotball om 1 ting - å vinne titler! For norske lag er det LANGT fram til å kunne vinne noe i Europa. Cupen står høyt i Norge sammenliknet med de fleste andre land - både i Europa såvel som resten av verden. Selvom vi har mistet litt entusiasme i mellomrundene (inkludert kvartn) så henger det trofeet høyt.

12 bøtter til Fredrikstad hadde vært fantastisk! Europakvalik er ren bonus, og kan bety masse for klubben hvis vi kvalifiserer oss. 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f