Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madswk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 aug 11
Innlegg: 10

Lagt til: 05 aug 11, 21:41

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av madswk

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av Holters

Vi har et spissproblem. Alle foran scorer for lite mål, og scorer ikke på de åpenbare sjansene.

Ikke helt enig. I dag er det forsvarsspillet som feller oss.

Men selvsagt - hadde vi hatt en spiss som kunne putta etpar av sjansene våre hadde ikke forsvarssvikten gjort noe...

 

Jeg mener nå at forsvaret var helt ok i dag... Det var jo MIDTBANEN som var totalt fraværende... Derfor så denne kampen veldig frustrerende ut.

Enig i det. Det er ikke forsvarsfireren jeg først og fremst mener var under pari i dag, men det defensive bidraget fra midtbanen. Forsvaret er mye mer enn forsvarsspillerene - hele laget er forsvar når motstanderen har ballen.

Vet ikke hva det er med Jabbie, men i dag var han langt under pari. Men det er prisen vi betaler ved å satse på unge spillere - de VIL variere, og Jabbie går tydeligvis gjennom en tung periode akkurat nå.

 

Savnet av Ramberg(!) og ikke minst Hussain var voldsomt i dag.. Jabbie var som du sier langt under pari i dag, og Borges var så og si ikke med i det defensive i det hele tatt... Han var god offensivt, men det var det.. Faktisk var savnet av Ramberg størst i dag.. Håper Landgren kan ta rollen til Ramberg et steg videre.. Da blir dette veldig bra!  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f