Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 29 aug 04, 23:32
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Han har 700 000 i lønn.
Over en million er en sterk overdrivelse.

Ja ha? Det er dine ord...

Det er litt for mange her inne som "vet" litt for mye til tider; i alle fall tror de "vet".

Uansett, dette kommer vi aldri til å få 100% bekreftet, så glem nå denne diskusjonen. Alle "vet" noe, og alle "vet" forskjellig hele tiden.


Joda, og skal jeg være helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hvor mye han tjener. Gutten kan ikke noe for at klubben trodde han skulle bli viktigere enn han ble. Man takker ikke nei til høy lønn.

Men: Jeg synes godt jeg kan si at han tjener 700-750 lapper i år, og ikke over en million som enkelte her "vet." (Forøvrig alltid de samme som synes Söder er en talentløs og elendig fotballspiller, og i bunn og grunn den skyldige for "nedrykket.")
Hvorfor? Gjennom alle mine år som deltaker på ulike FFK-fora(fra den spede starten på www.fredrikstadfk.no) har jeg ikke kommet med et rykte i det hele tatt. Ingenting. Når jeg nå har dette med lønna til Søder fra en "kilde" jeg stoler på, så kan det faktisk være interessant for noen. Selv om man selvsagt aldri kan være 100% sikker på noe som helst her i verden.
Takk.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340