Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 aug 04, 12:35
Søderstjerna har scoret 5 mål, det medfører at han ligger på delt 17 plass på scoringslisten i Norge.

Han har spillere som Nevland (Viking), Strand (Tromsø), Henriksson (Odd), Sørensen (Lyn), Johansen (Glimt), Flindt-Berg (Odd) og Markstedt (Lyn) rett rundt seg. Er disse dårlige spillere?

Han har 3 målgivende passninger, noe som fører til at han ligger på delt 19 plass på oversikten.

Dette er en spiller som er inne på topp 20 både på antall scorede mål og antall målgivende. Er han da en dårlig spiller?
Jeg bare spør.

Jeg tror det er mange som har for stpre forventninger til Søderstjerna, og det er han jo også litt skyld i selv, ettersom han hele tiden han har sagt at han ikke har fått ut det beste.

En hver med fotballinterresse ser at det bor mye fotball i Håkan, men det er 2 ting han burde bli bedre på:

1. Gå vekk fra dommerne når de har blåst.

2. Være hissigere på 2 ball.

Synes vi skal slutte å debattere Håkan nå, han er god nok for FFK, men burde kanskje fått en kamp på benken, for å fått opp motivasjonen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340