Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 aug 11, 05:24


Det du sier forutser at vi faktisk lykkes, dvs får frem unggutter, noe som er slett ikke er sikkert (Elvestad, Odi, Mulac, Simen Rafn, lite spilletid på dem i år). Desuten ser jeg ikke noen langtidsplaner når de vil forlenge med Ramberg. Selvsagt er FFK svekket ved salget av Gamboa. Er jo hintet om at erstatteren også er utlending. Han må jo samkjøres med resten av laget, og det tar tid.

Vi rykker nok ikke ned, til det er lagene under oss for svake til, men kvaliteten på spillet vil falle, og som fjoråret viste, publikumstallet vil da også synke... Spørsmålet som også tvinger seg frem, er Aune rett mann for å utvikle ungutter i tippeligaen ? (igjen reff Odi, Mulac, Elvestad, Rafn Jr).

Et lag nesten ribbet for utlendinger som skal hevde seg i tippeligaen tror jeg desverre bare er en fantasi, til det er det for mye som må klaffe...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f