Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 aug 11, 01:59

Min argumentasjon for at jeg mener summen bør ligge 6-10 millioner:

 

-han har laaang tid igjen av kontrakten 3.5 år.

-er 'Folkets spiller'.....dvs ikke lenge siden han kom-derav kun 27 kamper.

-kjøpt for vel 1.2 millioner.

-selv om han er 'bare' en back......er faktisk de ettertrakta...veldig ettertrakta...spesielt moderne back-typer som Gamboa har vist,og kan bli...med fart,duelstyrke,og både defansive og offensive kvaliteter.

-eksempel er Tom Høgli....som gikk for ....8-10 millioner til Belgia.

Hvis han hadde hatt 1.5 år igjen av kontrakt-da hadde jeg skjønt en sum på la oss si 3-4 millioner. Men.......han har3.5 år igjen av kontrakt,og hvis 'vi' har fått  3-4 millioner for han,synes jeg det er for lite.....da hadde det vært bedre å la han utvikle seg ennå mere,og selge han nesteår.....eller til og med året etter der.

Mitt hovedpoeng er: 3.5 år igjen av kontrakt-spilt kun 27 kamper.......også event  selge for 3-4 millioner,er etter min mening altfor lav sum.

Men kanskje det er såpass dårlig likviditet,at man selger for la oss si 3-4 millioner,fordi man ikke har noe valg......altså pga økonomien...og det er synd hvis det er slik.

Noen som vet åssen ståa er mht økonomien i klubben etter 1.halvår? flere publikummere enn budsjettert.....håper vi er på rett vei,og snart kan friskmeldesLaughing

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340