Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 jul 11, 10:42

Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av Holters

I tillegg vurderer man nok forlengelse med Ramberg. Dette ville altså ha blitt fire sentrale midtbanespillere. Elvestad er nok ferdig i klubben.

At de er i forhandlinger med Ramberg om en forlengelse syntes jeg er skremmende. Det må jo være bedre å gjøre den plassen tilgjengelig for en sulten junior spiller eller en spiller man henter fra utlandet med salgspotensial.

Jeg kan ikke se helt hva klubben tjener på å gi en ny kontrakt til en spiller på 35 år, så har en god kamp en gang i skuddåret.   

Var det ikke Arild Berg på Bodø Glimt som ikke forlenget kontrakten sin på grunn av at han ikke ville ta opp en plass som en jr kunne disponere? Det er STORT. Ramberg burde gjort det samme i dette tilfellet.

 

 

På generelt grunnlag så er jeg enig, men i den situasjonen FFK er i så er jeg ikke enig. Hussain og jabbi er begge under 20 år, landgren er 22 og ikke noe ringrev han heller. Så kan da være greit å beholde Ramberg i troppen ikke bare pga ferdighet men litt pga rutine og erfaring også. Å ha en sentral midtbane hvor den eldste er 22 og de tre andre holder jr alder kan bli litt drøyt når det drar seg til.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f