Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 06 jul 11, 10:46
Endret: 06 jul 11, 10:48
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg oppfordrer alle faste stadiongjengere til å be sidemannen skjerpe seg når slikt skjer.

Det kommer aldri til å skje. Noen gjør det, mens mange synes det er gøy å sitte og slenge dritt til egne spillere.

Når man ser åssen enkelte/flere her inne holder på, så er det ikke rart at andre fjøsnisser på stadion buer og piper på Ramberg. Det har gått sport i å mobbe han, og folk sitter rett og slett og hånflirer når han gjør noe gæærnt på banen. Personlig blir jeg kvalm og flau av slike folk. Man skal støtte sine egne spillere, ikke drite ut og mobbe dem.

At mannen kanskje ikke er god nok for en førsteellever i FFK får så være. 

Å tro at ikke spillerne (særlig de lokale) får med seg hva som skrives her inne er i beste fall naivt. Om spillerne burde bruke energi på hva som blir skrevet her inne er en annen sak.

Nei, støtt opp om spillerne våre under kampene. Gjør man en dårlig pasning skal man rope "Kom igjen!", og ikke "Hællvete så ubrukelig du er Ramberg!!". Det siste blir dessverre ropt oftest. Sikkert kjempeoppmuntrende for FFK-spillerne.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340