Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 jul 11, 13:35

Veldig enig i mye som er skrevet her. I slike kamper der vi ligger å stanger,er det ikke lett å bryte igjennom et 9 manns forsvar,med spillere på nesten 2 meter. Med andre ord,veldig dumt å slå ballen i høyden til Tarik,med 30 cm høyere Bjørk som oppasser:)

 

Når det er sagt,gjør gutta så godt de kan,men Tromsø er vel det best organiserte laget vi har møtt iår,ihvertfall defensift.

Håpet er at disse gutta får dette året på seg i TL,og vil ha enda bedre erfaringer neste år.

 

Savner dog en 'target-man' på topp,a'la Ojo hos Brann. Men...ikke lett å finne slike spillere med hensyn til økonomi osv.

Jeg følger ekstra nøye på resultatene ifra lagene bak oss på tabellen,og så lenge lag som Odd,Sarp,Sogndal,Start og Viking,avgir poeng,eller spiller uavgjort mot hverandre,så er dette posetivt for oss. Fordi målet er å holde seg i TL.

Jeg har også sagt at jeg synes den første scoringen er en keepertabbe,jeg mener at Staw skulle kastet seg ut for å averge situasjonen. Når det er sagt,reddet han oss i 2 omg med et par knallbra redninger. 

Vi må leve med et par slike 'blemmer',men til neste år,er jeg sikker på at Staw tar steget,og blir den keeperen vi håper på,og en god keeper betyr ofte 6-10 poeng iløpet av en sesong.

 

God ferie alle sammen,så skal vi slå Brann neste gangLaughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f