Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 jul 11, 12:33

Vi alle ønsker at fredrikstad skal klare seg i tippeligaen!Jeg forventer ikke topp 5 plassering for ffk men at de kan begynne å vise andre lag at fredrikstad stadion er deres fort og ikke bortelagene sine! Det jeg ønsker er at laget skal spille bedre på hjemme bane en det de har gjordt idet siste.Ja ffk bør klare fint å spille bedre fotball en det gjør nå for på skikkelig bra dager så kan FFK slå hvem som helst i norge! Håper det snur etter ferien. Det positive i år er at FFK har blitt mye bedre på å spille på bortebane! Jeg har sett reprise av sist kamp og ja Staw kunne nok fint ha reddet første målet hvis han hadde stormet ut med engang.Men jeg er veldig imponert over staw sitt spill i år.Han har blitt mye bedre.Fortsetter han med den fine fremgangen så har han faktisk det som skal til for å bli norges beste keeper i fremtiden! Vi har et veldig spennede lag i år!

Men vi ser nå som Valencia har vært skadet nå hvor viktig han faktisk er for FFK! Savner hans spill på banen men desverre er han mere skadet en han får spilt! Jeg har trua på Aune og Guttæne men ta dere et tak i deres egen nakkeskin og tenk på åssen dere egentlig vil spille på hjemme bane!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f