Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jun 11, 00:42

Opprinnelig postet av kjell-H

Dæilig med en seier! Spillet var ikke helt på topp men det kan jo kanskje skyldes varmen og at Haugesund forsvarte seg hele kampen! Ramberg spilte en bedre kamp idag. og det er bra. Jeg blir bare mer og mer imponert over Husain, gud han kan spille fotballSmile Aune bør nok trene laget mer på pasning spill og dødballer men det kommer seg nok! Heia FFK.

Vi hadde vell 4 åpen mål headdinger som man heddet ballen over el på siden, Man kan vell kalle det uflaks.El mer treninger på hodebruk fremover.hehe. Men det som telte var 3 poeng og det fikk viSmileIdag synes jeg at Hansen var mer med også!Borges så veldig sliten ut idag og det forstår jeg veldig godt! Tarik fortsetter å score og det er veldig bra men jeg synes han jobber alt for mye hjem i forsvar istedet for å ligge på midten og lukte mål sjangser hvis ballen kommer fort opp igjen!

Syns spillet var veldig bra i dag. 3-4 store målsjangser føre det var gått 10 min,  bare avslutningene som ikke var helt på plass i dag....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f