Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 29 jun 11, 06:44

Opprinnelig postet av theodora

En annen ting jeg ikke er enig i er når du sier at "Økonomi er nok bare en unnskyldning for ikke skape vrede hos fansen". Det tror jeg er helt feil. Jeg syns klubben har spilt med ryddige kort det siste året. De har gått fra å være en lukket,  hemmelig og skakkkjørt gutteklubb til å vise åpenhet og nøkternhet. Dermed har de klart å skape tillit. Derfor tror jeg ikke de har falt tilbale til gamle synder ved å spille et spill.

Klubben "setter" en pris på hva de mener Raio er verdt, den er mest sannsynlig lavere idag enn tidligere, og det vil ikke Raio gå med på, kanskje trist, men sånn er det nå bare. 

Når det gjelder at klubben har spilt med ryddige kort det siste året, at det ikke lenger er en "lukket, hemmelig skakkkjørt gutteklubb" men heller en klubb med åpenhet og nøkternhet, tar jeg med en klype salt. Ut ifra mine kilder, internt i FFK/FFK Sport AS, kjører vi fortsatt med røde tall, og de er bort i mot like høye som tidligere, 20-25 mill.

Det også vil jo påvirke kontraktforhandlinger fremover, det er i utgangspunktet kr 0,- å betale i lønn, da er man avhengige av å "kvitte seg med" de som tjener mest. Raios lønn ligger på omlag 1.600.000,-, vil tro han krever noe av det samme nå, og det blir vanskelig for klubben. De kan hente en midtstopper som krever en tredjedel av den lønna, og som jeg personlig tror kan gjøre en like god jobb.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340