Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jun 11, 23:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tipper vi får maks 6-7 millioner for han. Og da skal vi være meget godt fornøyde. 

Nå husker jeg ikke hvor mange prosent av overgangssummen som går til FFK, men hvis det er 40% sitter vi igjen med 2,6 millioner for en overgang på 6 millioner. Det bør FFK være godt fornøyd med.

For 2,6 millioner kroner tror jeg Jocke & co. klarer å finne 2-3 gode unge spillere allerede nå i sommer. Tar man bort Celsos millionlønn også har vi frigjort en del kroner i måneden til andre spillere.

Selv er jeg usikker på hva jeg vil. Jeg vil gjerne ha inn et par nye spillere allerede nå i sommer, men jeg vil jo heller ikke miste Celso da. Vanskelig dette her. Vi burde ikke være så avhengige av han, men vi har vel bevist greit at vi er veldig avhengige av Celso Borges dessverre.

Et par nye spillere nå i sommer betyr usikkerhet på om de faktisk slår til og hever laget. Borges vet vi hva står for. Spillere for fremtiden har vi nok av. Hva med en spiller for NÅ-tiden ?

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f