Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 27 jun 11, 22:10
Endret: 27 jun 11, 22:11
Endret av: madcow

Jan-Helge Hansen har hatt følgende å rapportere: (sakset fra twitter)


Odi fortjener strafferunder. Holder håpløst lenge på ball, mister og det blir 4-2 på overgangen mot.
Odi setter inn et straffespark enkelt til 4-1, eller som speaker mente, med litt flaks.
Singh får en stygg smell når han går inn for å blokkere et skudd, og må hjelpes av banen.
Agron Hoti stjeler ballen foran backen og chipper forbi keeper til 3-1 fra død vinkel etter 60.
ikke bare er det utespiller i mål, i tillegg har man keeper Milos som speaker. Rafn skulker.
Agron Hoti setter inn 2-1 når han får god tid alene med keeper etter 28 minutter.
Simen Standerholen gjør alt selv og setter inn 1-1 fra spiss vinkel etter 10 min.
utespiller Ole Strømsborg keeper for dagen, lager straffe og får gult kort på corner etter 2 min. 0-1

 

--------------

Må si at jeg er begynner å bli mer og mer skeptisk til Odi, hva har skjedd? er vi for dårlig på å utvikle han? Samtidig; hva gjorde keeper for å lage straffe?

edit: det svarte visst Rey på... Boksing er undervurdert.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f