Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jun 11, 21:44

Elendig kamp. 1. omgang er på det jevne, selv om vi har flaks som går til pause med ledelse etter et straffespark som aldri skulle vært blåst. Selv om vi har ganske bra aggressivitet og vilje før pause, er vi likevel ustrukturerte og uorganiserte i begge ender. Midtforsvaret er rufsete kampen igjennom, og det samme er Vidar Martinsen (som jeg aldri trodde kom til å fullføre denne kampen). Joachim Thomassen eneste som får godkjent, selv om han er heldig som unngår utvisning mot slutten av kampen. I 2. omgang griper Start sjansen når vi slurver gang på gang. Derfra og ut tar frustrasjonen overhånd og spillet blir regelrett håpløst. Igjen er det tilfeldigheter (en corner som går rett i mål) som gir oss scoring, og plutselig er vi urettferdig nok inne i kampen igjen mot slutten.

Det positive: til tross for en del stygge og enkle feil, synes jeg Etzaz Hussain viser så mye kvalitet at han allerede har bevist at han bør gis regelmessig tillit fra start. En spiller å satse på, og som bør passe bra sammen med Jabbie. I disse to har vi en utrolig spennende sentral midtbaneduo!

Synes for øvrig det var i overkant høy gambling av Aune å sette innpå Gamboa de siste ti minuttene, da både Askar og Martinsen allerede var ute med karantene mot Odd. Gamboa ville også vært ute i den kampen hvis han hadde fått gult her, og med dagens kampbilde og Gamboas historikk med gule kort, synes jeg nesten det var unødvendig risiko å ta. Hadde hjertet i halsen da Gamboa sklitaklet i sluttminuttene. Da måtte vi brukt Ophaug på høyreback i neste kamp...

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340