Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 14 jun 11, 09:00
Opprinnelig postet av Welhaven
Opprinnelig postet av foyn
Kan FFK'erne vg forklare hvor smilene dere har møtt oss med har vært de siste årene ? (smarting denne F-b karen..) Kanskje dere skal begynne å senke skuldrene og hæppe litt igjen.. Dere er jo så grinete så halve hadde vært nok ;-) "Glem Sarpsborg 08s semiprofesjonelle stall, 25-millioners budsjett – det halve av FFK – og glem klubbens lille stadion med kun én skikkelig tribune. Det er på banen det avgjøres, og når Sarpsborg nok en gang er så nær en ydmykelse av FFK der det smerter mest – på Fredrikstad Stadion – er det på tide å ta lillebror på alvor. Ja egentlig er det bare å slutte å kalle Sarpsborg 08 for lillebror. For det stemmer ikke lenger. 08, med den smilende, sympatiske og vinnende Roar Johansen i spissen, kommer smygende. Med et smil. Men det er ingen grunn til å smile mer tilbake, slik det er gjort frem til nå.
Her er det Norges desidert største oppgjør innen fotball og du vil ha smil? Hehe. Vær så snill si at du levde på 60-tallet og kjørte boble med masse fine, farger på :-) Og angående lillebror - så sier du litt imot deg selv. Semiprofesjonell stall, halve av FFK sitt budsjett, liten stadio. Legg historie til også så tilsier jo fakta at dere er Lillebror. Allikevel er det bra det dere har fått til, gratulerte med opprykket jeg også når det var i boks, men å komme etter en halv sesong i Tippeligaen og kreve Lillebror-stempelet fjernet, tja - det blir litt for lett.
Imponerende miss av poeng.. At aune konstant klager og tarik prøver å latterliggjøre motstnaderen har ikke noe med spirit/smil å gjøre. Det har med manglende fokus og usikkerhet på egne ferdihgeter å gjøre.. Jeg hadde reidar lund som favoritt i oppveksten. Han var lugn og hadde slengt vittige meldinger hvis han hadde åpnet kjeften; ikke det oppgulpet som dagens ffk'ere kommer med

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340