Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 13 jun 11, 11:09

FY F...!!! Nå snakkær vi kampnerver!!! Har ikke hatt så store forventninger og nerver til en kamp siden cupfinalen. Da roa jeg meg fort da, for Sandefjord var aldri i nærheten. Jeg tror ikke det blir så lett i dag. Utfallet kl 21.45 i dag kan enten være fantastisk, grusomt, eller status quo.

På banen håper og tror jeg at guttane vil herje, og vi på tribunen skal vise pæddene hvem som er sjef! Der skal de ikke ha sjans. Mange bortesupportere kommer til stadion og tror at de synger PH i senk (TL-klubber), men de har veggene på sidene til sin fordel. Det har også pæddene, men uavhengig av det skal vi synge så høyt at pæddene ønsker seg nytt klubbnavn og at de igjen blir breddefotball. Vi skal rett og slett DREPE dem på både banen og tribunen!

Kom igjen Fredrikstad, dette tar vi!!!! FOR FREDRIKSTAD, STÅR VI EN FOR ALLE, OG ALLE FOR EN!!!!!

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340