Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 jun 11, 22:06

Leste i FB her om dagen at Vidar Henriksen mente presset lå på Sarpsborg. Det syns jeg rett og slett er tull, selv om jeg tror det er en forsvarsmekanisme og forsøk på et psykologisk spill.

FFK er forsterket siden møtene i fjor, det er ikke Sarpsborg i nevneverdig grad. Hoås har aldri fått prøve seg mot Jørgen Horn i FFK-drakt, Sarpsborg-stopperne har ikke fått bryne seg mot Tarik.

Som Tarik også tidligere har nevnt, har vi vel ingen store primadonnaer i troppen. Det er en mer sammensveiset gjeng nå, som samtidig har bedre kvalitet enn i fjor. Tarik er sikkert kjempesugen på dette derbyoppgjøret, det samme med Joachim Thomassen, Lasse Staw og Hans Erik Ramberg. Kan også tenke meg at Jørgen Horn er typen som fyrer seg opp før slike kamper, og bestemmer seg for å vinne.

Vinnerskallene er på plass, samtidig som vi kvalitetsmessig er langt bedre enn i fjor. Nei, jeg ser ingen grunn til at FFK ikke skal vinne i morgen. Og dette kommer fra en som tippet tap mot Rosenborg, Lillestrøm og Vålerenga hjemme. Nå er optimismen på plass, og den mener jeg er velbegrunnet - og ikke partisk. Får håpe jeg endelig tipper korrekt på hjemmebane. Smile

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340