Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 11 jun 11, 12:19

Opprinnelig postet av Tøfflus

Forsiden til Fredriksftad Blad i dag gir meg følelsen av at de prøver på en "nå knuser vi Kvik"-sak igjen. Problemet er bare at FFK anno 2002 var et mye bedre lag enn Kvik Halden anno 2002. Forskjellen på årets FFK og årets Smurf 08 er ikke i nærheten av like stor. For all del, det er jo bra at folk har tro på laget, men det får være måte på til bygging av fallhøyde da ... Lurer på hva avisa har på lager i tilfelle vi ikke vinner.

Denne kampen betyr så mye at jeg tror ikke det er noe vits å tenke på fallhøyde. Taper vi blir det et helvette uansett. Jeg synes det er bedre med forsider ala denne som sprer positivitet, enn at de skal lage reportasje med smurfer som er på nattestokt i byen vår. Dessuten har de jo tatt litt forbehold, 3 av 10 tror jo ikke på seier Tongue out

Jeg synes detteer litt av sjarmen med f-b og ffk! Plankehaugen har også tatt ut annonse i f-b og demokraten i dag, et (lite) skritt opp fra hestekjøp iallefall:

http://www.fredrikstadfk.no/images/stories/2011/phannonseffksarp.jpg


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340