Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 08 jun 11, 00:21

Falt for fristelsen, derfor fikk Follos styreleder følgende e-post fra undertegnede:

---

Hei,

Først og fremst - jeg er supporter av klubben FFK, og har ingenting med driften av klubben å gjøre. Dette er mine personlige meninger.

Pressemeldingen deres virker bitter og desperat, og er virkelig et direkte ufint forsøk på utpressing gjennom dårlig samvittighet hos andre. FFK har et velkjent økonomisk problem selv, og har ikke engang råd til å betale for å sende mediateamet sitt med bil til bortekamper. De ville heller aldri hatt muligheten til å hente Ruud Tveter dersom han hadde kostet noe.

Kort sagt, jeg blir sint og oppgitt over at ledelsen i en klubb - hvor det er vist stor grad av inkompetanse som også kostet lisensen - skal forsøke dra andre ned i søla i desperasjon. Og å legge skylden på at man var opptatt "med å planlegge og gjennomføre semifinalen mot Rosenborg" er så tynt at det blir en vits.

---

Kudos til mannen for å svare raskt også. Han var ikke overrasket over reaksjonen, men mener at de har rett på kompensasjonen, noe som selvsagt er irrasjonelt. Han ønsket også at denne saken skulle sette søkelys på regelverket for kompensasjon, og satt pris på ærligheten min.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f