Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 jun 11, 17:49

Vet ikke noe om Sentralidrettsanleggets tilstand, men da mitt lag spilte mot Lislebys juniorlag for noen uker siden, ble kampen spilt på Stabburbanen - en elendig gressbane - istedenfor på Sentralidrettsanlegget.

Syns egentlig ikke FFK2 er så viktig; de trenger tross alt kun kamparena omtrent én gang annenhver uke. Dersom de må spille i Østfoldhallen eller på Hvaler, er det ingen krise - selv om det absolutt ikke er optimalt.

Problemet er derimot at juniorlaget har for dårlige treningsfasiliteter, og ingen base. Det er rett og slett ikke holdbart for et juniorlag som tilhører en Tippeligaklubb.

Det er heller ikke mulig å danne noe guttelag uten en fast bane. Jeg håper FFK skifter gress på Merkurbanen, legger undervarme og bygger et tilhørende mini-klubbhus med garderobefasiliteter mm, som kan være et samlingssted for både spillere og lagledere rundt FFK-systemet (junior, bylag og forhåpentigvis guttelag).

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f