Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 01 jun 11, 20:49
Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av Marie
Du får det til å høres så enkelt ut. Hvorfor er det ikke bygd for lenge siden da? FFK 2 får ikke spille kampen sin på Stadion i morgen, de må til Østfoldhallen (forrige kamp måtte de spille på Hvaler) Ikke har det blitt spilt der siden 16. mai, og ikke er det kamp før 13. juni. Hvis matta ikke tåler å bli brukt mer enn annenhver uke ,på sommeren, da er det noe galt. Juniorlaget har hittil spilt alle sine kamper i Østfoldhallen, det er ikke lenge siden de så vidt fikk bruke treningsbanen på Værste og endelig få trene ute. Jeg er heller ingen forkjemper av kunstgress, men i Fredrikstad Fotballklubb hadde det løst mange, mange problemer!

 

Har ihvertfall fått det bekreftet at det er banens dårlige tilstand som er grunnen til at stadion ikke blir benyttet mer enn den gjør, og at den sportslige ledelsen gjerne skulle sett at unggutta og FFK2 fikk kjenne på følelsen av å spille på hovedanlegget i morgen.

 

Ja, er klar over det. Men da er det jo kanskje på sin plass med kunstgress, som jeg tror kommer om få år.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f