Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 30 mai 11, 18:07
Endret: 16 jun 11, 08:01
Endret av: Rey

Det er fortsatt to uker til det mange mener blir årets kamp på stadion, og jeg mener at en slik kamp kan man ikke begynne å diskutere for tidlig. For min egen del har jeg allerede kampnerver. Selv var jeg i Roma da vi rykket ned, men elendig spill på Pæddestadion og ett vanvittig deilig mål av Wallace har jeg fått opplevd mot Sydney 08. Jeg er MER enn klar for Pæddeslakt!

Begge lag ligger foreløpig trygt på midten av tabellen, med like mange poeng og kun ett plussmål skiller(!) Pæddene har mest å vinne i denne kampen, og vi mest å tape. Vi har ingen utsøkt statistikk mot de motbydelige på de tre obligatoriske kampene vi har møtt de. Det ligger enorm prestisje i denne kampen. TV2 mente i går at oppgjøret Mjøndalen-Godset var Norges svar på "Old firm". Jeg er uenig. Norges eldste rene fotballklubb (FFK) har møtt topplag fra Særp (SFK) siden 1904, og med byenes nærhet til hverandre gjør rivaliseringen helt spesiell. Knivingen og rivaliseringen har vært der i over hundre år på fotballarenaen, men byene har også knivet om mye annet. Selvsagt innen hockey, men også på andre områder som går mer på det politiske plan. Selv om det ikke er den historisk korrekte Pæddeklubben vi møter, så er det en toppklubb fra den byen.

Jeg håper og tror at laget er heltent og at en Tarik og Ruud Tveter i form tar ansvar framover, mens Raio, Horn og backene må demme opp for Hoås og Wiig bakover. En heltent Raio med maksnivået inne skal normalt gruse spillere som Hoås! Jeg håper Gamboa er tilbake til denne kampen, selv om Askar ikke gjorde seg bort mot Godset, mener jeg at Gamboa har vært en av våre bedre spillere i år. I tillegg håper jeg at Valencias skade ikke er for ille, og at han er tilbake med innleggsfoten sin. Jeg håper og tror dette mannskapet skal gruse pæddene:

                    Staw

Gamboa - Horn - Raio - Thomassen

Askar - Ramberg - Jabbie - Valencia

                  Tveter - Tarik

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340