Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mai 11, 06:17
Endret: 24 mai 11, 06:21
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Patrioten

Jocke sier FFKtv at de kommer til å forsterke med nye unge spillere. Begynner det kanskje å bli for lite rutine på laget og at det bør hentes en rutinert spiller også?

Rutine er oppskrytt. Det viktigste er å ha hente gode spillere - uansett alder.  Alder er ikke synonymt med god eller dårlig kvalitet. Flere av våre unge spillere er allerede rutinerte, for eksempel Borges, Tarik og Thomassen. Når klubben nå endelig har lagt seg på en fornuftig innkjøpspolitikk, så synes jeg det skal hylles fremfor at noen nå skal snu og kritisere linja man har lagt seg på.

Man skal ikke hente gammelt for å hente gammelt, eller hente ungt for å hente ungt, men har man valgt mellom en kvalitetsspiller som er ung, så foretrekker jeg det fremfor en som er gammel og rutinert.

I følge Jocke ønsker de å hente rutinerte spillere når overgangsvinduet åpner. Så da hadde jeg rett, at vi har for mange unge spillere.

- Per dags dato har vi få utlendinger i troppen og vi har en svært ung stall. Derfor ser vi oss denne gangen om etter rutinerte spillere som også kan være kulturbærere for oss, slår han fast overfor FB.

De ønsker å forsterke med en midtbane og spiss.              


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f