Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 mai 11, 14:43
Endret: 22 mai 11, 15:05
Endret av: Willy René

Og så skal jeg hilse fra sønn Jens Henrik og anbefale deg å gå på "Comic Strip" i N.Y. hvis du ønsker en god latter.Det var der Seinfeld ble kjent og innspilling foregår.

Hvis du skal på musical så kan jeg anbefale "The Phantom of the Opera" av Andrew Lloyd Webber, en utrolig opplevelse med fantastiske sceneeffekter. Ligger på 44 gate unnskyld, mente WEST, altså like ved Times Square.

Mama Mia er også veldig populær, men den har ikke vi giddet å se, da undertegnede ikke synes spesielt om Abba.

En annen stor kulturopplevelse er selvfølgelig operaforestilling på Metropolitan, vi har sett bl.a. La Boheme og Carmen der, det gir frysninger på ryggen. Hotellet kan nok ordne billetter, gangavstand fra Times Square, ligger på Lincoln Center.

Etter å ha overvært en forestilling der så endrer de fleste sin oppfatning av opera.

Kan også anbefale å rusle litt på Fulton Street like nedenfor Brooklyn Bridge, sjarmerende liten småbygågate liksom, og noen ganger er det utendørsshow i området. Hyggelig mexikansk restaurant der. Gangavstand fra Financial District. Hvis du er ved Rockefeller Center, (ikke gangavstand fra Financial D, men gangavstand fra Empire, Times Sq. osv.), 5th avenue, og ser mot "the ice rink" den berømte isflaten, så går du mot høyre og over plassen og over streeten, husker ikke gatenummeret, der ligger en glimrende og folkelig fransk restaurant som er fantastisk på kjøttretter og biff, og har også veldig innholdsrik meny.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340