Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 mai 11, 12:31

Jeg kan forstå det. En spiller har en kortvarig karriere. Da er man avhengig av å bruke riktig utstyr. Når man blir presset til å bruke fotballsko som man vet skader føttene er dette ganske enkelt. Enkelte spillere har jo skiftet klubb pga utstyrsleverandør. Når NHO drar inn breddefotballen i debatten skjønner man at det ikke finnes motargumenter annet enn $. For en retorikk av Bjørn Tangnes, ethos i "høysete"...

 

" Tangnes vil gå så langt som å si at spillerne nærmest slår bena under seg selv. Skal ikke utstyrsleverandørene stå for skotøyet, vil klubbene få dårligere avtaler - og spillerne vil igjen få dårligere lønn.

- Det er et korrekt resonnement. I tillegg gjelder slike avtaler ikke bare for spillere på A-lagsnivå. Mange yngre spillere vil bli skadelidende, for enkelte klubber kan det være så mange som 70 breddelag som nyter godt av slike avtaler, og da vil også bli skadelidende ved at skotøyet blir dyrere."

 

Meg bekjent finnes det ikke spillere organisert i NISO under Adeccoen (ni klubber i TL har NISO-medlemmer), det her er sleip retorikk for å rette fokus vekk fra saken. Norsk Tipping-argumenter er lett å stjele.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340