Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 mai 11, 02:27
Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Ramp

Vi elsker rødhvit" trykker absolutt best, og det er gull at vi virkelig fikk dratt den fram fra skuffen i fjor. Vi er meg bekjent den eneste i Norge som synger den, noe som er litt stas. Derfor synes jeg også at det er litt synd at vi må dra fram den bare fordi vi vet den alltid trykker. Det er en gladsang som vi for enhver pris ikke må synge ihjel. Ingenting som er bedre enn å synge den når vi leder og alt er bare velstand, i dag trengte vi dog den for å få noen lydtopper.

Kan man ikke finner flere sanger av den typen da? Ikke tenke om man skal følge Engelsk stil eller sydeuropeisk stil. Men hva som fenger publikum. Gå igjennom og fin fram gladsangene???? trur det er en måte å gå fram på.

Syns det er god respons på rødhvit til jeg dør også får god respons.

 

Det har jeg etterlyst lenge nå. Nye sanger er vel og bra, men ingen av dem som har kommet de siste 2-3 åra har vært i nærheten til å dra i gang folk på samme måten som sangene under "Zoran-tiden". Supras (det er de som har kuppa sangvalget på ph-feltet) bør ta et dypdyk i sangskatten til PH og finne fram til de gode gamle sangene. Ang plassering på feltet, hvorfor har Supras flyttet på seg ? Syns det var mye bedre stemning da supras stod midt på feltet. Og for guds skyld, forsangeren deres er fulstendig feilplassert der han står rett forran supras. Han må lenger ned på tribunen for å få med seg resten av feltet..

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f