Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 11, 08:42
Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå begynner Lasse med sine tabber igjen, trodde at han hadde lært av sine feil, men lærer hvis aldri, irriterer meg den tabben, noe som irriterte TF også. Han sa jo rett ut på tv, at Lasse tabbet seg ut. Ellers, skjønner jeg ikke hvorfor Simen starter, når vi har Mads Hansen, som er en bedre spiller enn han og har både scoret og har hatt flere bra pasninger så langt i sesongen. Synes det er rart at Simen fikk spille så lenge som han gjorde, han var svak stort hele kampen. Dette var hans første kamp i Tippeligaen og det lover ikke godt for han, så det blir nok en stund til at vi ser han i startoppstillingen. Det blir nok kun korte innhopp for han framover. Repporteren på tv, mente han kunne få karakteren G-.

Angående Lasse Staw så syntes jeg han har hatt en fenomenal sesongstart i år, igår var det ingen tabbe for den scoringen skulle vært annulert for angrep på keeper. Du ser på reprisene at LSK spilleren hopper inn i Staw som da detter og mister ballen til Ujah som scorer.

Når det gjelder våre unge spillere, så kan de på det nivået her varriere veldig fra knall god til knall ræva for å si det rett ut. Se på Jabbie igår, hadde ingen god dag på jobben igår desverre. Ei eller Simen Rafn etter hva jeg så. Men det handler om å gi dem tid og tillit. Bør ikke å gå lenger enn til vår erkerival og naboby Sarpsborg for å se hva talentarbeidet der har gjort!

Vi ligger på 3 plass og har 10 poeng, vi er i Tippeligaen og har akkurat rykket opp så ikke kapp hue av spillerne for fort..

Vi ligger nok ikke lenge på 3.plass, siden det bare er spilt en kamp i runde 6. Går resultatene i mot, kan vi fort ramle ned på 6.plass, eller enda lenger ned. Når det gjelder Lasse, så mener de fleste mediene at det var en tabbe og TF også. Så noe frispark var det nok ikke. Klart at jeg ikke skal skjære hodet av de yngre, men synes de burde spille seg varme i trøyen på 2.laget først og få noen bra innhopp fra Tippeligaen og kjenne på nivået. Etter det, bør de på sjansen fra start og få tillit og trygghet til å feile og prøve på nytt igjen. Slik Tarik fikk, for han feilet ikke få ganger. Men, etter at han fant ut av feilene sine, kom målene på rekke og rad.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f