Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 mai 11, 08:16

Opprinnelig postet av Ramp

Keiko: Noen ganger er vi uenige, men ingen som hater noen for det ;) Tommel opp for at du skværet opp med forsanger.

Ellers... elendig stemning i dag. Kan ikke huske at det har vært så ille siden en av kampene på sommeren i fjor. Feltet kan dog hvis det vil, det så vi mot RBK, men feltet må ligge mange nivå høyere enn det det gjorde i dag. Kan ikke kreve sol og sambafotball for at det skal trøkke litt. At kanaris synger oss ut kom egentlig ikke som noen stor overraskelse, og jeg tror at vi må belage oss på det mot Enga også. Det betyr dog ikke at vi skal holde samme nivå som i dag. 16. Mai blir en fin dag å være fullstendig apekatt på tribunen på.

Vi elsker rødhvit" trykker absolutt best, og det er gull at vi virkelig fikk dratt den fram fra skuffen i fjor. Vi er meg bekjent den eneste i Norge som synger den, noe som er litt stas. Derfor synes jeg også at det er litt synd at vi må dra fram den bare fordi vi vet den alltid trykker. Det er en gladsang som vi for enhver pris ikke må synge ihjel. Ingenting som er bedre enn å synge den når vi leder og alt er bare velstand, i dag trengte vi dog den for å få noen lydtopper.

For Supras sin del så stilte vi lavt i antallet i dag. Synes at vi gir det et forsøk, men det blir ikke det helt store.

Husker for noen år siden når Enga var på gamle stadion at vi sang dem ut godt.. Håper vi kan få til det 16 mai også folkens. Laget trenger vår støtte så her er det bare å synge!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f