Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 mai 11, 23:45

Veldig enig i mye av det Costanza her skriver.

De tre spillerne som muligens har åpnet best i år, har vært Horn, Thomassen og Gamboa. Det gir oss en defensiv trygghet som er god å ha med seg.

Det som er mer bekymringsverdig er at vi har sviktet både individuelt og kollektivt offensivt. Spesielt Celso Borges og Amin Askar har skuffet meg stort i sesongstarten, og jeg syns heller ikke de andre alternativene våre på kanten har fungert så veldig bra.

Som lag virker vi veldig planløse, og for meg virker det nærmest som om trenerteamet har satset på å være et kontringslag. Det er viktig å beherske denne fasen av spillet, men man kan ikke regne med å få samme kampbilde hver eneste gang.

Jeg savner høyere bevegelse, mer presisjon i pasningsspillet og hurtigere ballbehandling. Det er sjelden vi klarer å skape to mot én mot motstandernes back fordi det går så sakte med ballen at motstanderen rekker å få ned en sikringsspiller. Mye å forbedre her!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f