Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 mai 11, 23:21

Må si at Henning Berg er en fantastisk kar.

Det er ikke mange trenere i Norge som presterer å ha på seg dressbukse og treningsjakke og samtidig lire av seg de merkeligste fraser etter hver eneste kamp. Når man er trener for Lillestrøm og har Frode Kippe og Espen Søgård på laget, bør man ikke stå og prate om fair play.

At det føles surt å tape to poeng på grunn av Martinsens takling, forstår jeg godt. Det er allikevel ingen som helst tvil om at stopperen gjør det eneste riktige. Han må tenke på laget sitt og seg selv, og kan ikke la være å takle på grunn av respekt for motstanderlaget.

Henning Berg bør heller konsentrere seg om sitt eget lag, for det fungerte ikke bra i dag. Lillestrøm imponerte meg på ingen måter.

Det skal legges til at FFK var like håpløse. Det blir slitsomt å spille fotball i 90 minutter når man er så dårlige i pressfasen at man aldri vinner ballen i gunstige situasjoner, ettersom man da må bygge opp angrepene fra forsvaret så og si hver eneste gang. Det hjelper heller ikke at pasningsspillet var ekstremt og urovekkende dårlig.

FFK må trene mer på angrep mot etablert forsvar. Oppspillsvarianter og spillvendiger må fokuseres på på trening. Et pluss til Jabbie, som er god på å vende spillet fra sin dype midtbaneposisjon. Det kommer som regel av at han er godt orientert i forkant av situasjonen.

Banens beste: Joachim Thomassen. Er sjeldent god i posisjoneringene sine, og ligger nesten alltid helt riktig. Erling Knudtzon er rask, men Thomassen tok ham fullstendig ut av kampen. Imponerende backspill.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f