Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 05 mai 11, 05:48

Nå blir det spennende å se hvordan Sir Alex velger å legge opp taktikken mot Barcelona. United har vist i en del kamper i CL at laget behersker det å ligge lavt, med aggresivt press, og har vært et av de beste kontringslagene i CL. Nøkkelen blir å tvinge Barcelona til å gjøre sitt klikk-klakk-spill foran Uniteds sentrale midtbanespillere framfor i mellomrommet mellom disse to og forsvaret. (Jeg er ganske sikker på at formasjonen blir den samme som ble brukt mot Schalke borte, med 4-5-1 med Rooney i en fremskutt og jagende midtbanerolle, og to sentrale som ligger lavere).

Hva gjelder laguttak, forutsatt at alle er friske, er den største utfordringen å velge hvilke to som skal bekle disse midtbaneplassene bak Rooney, og hvem som får den rene spissplassen.  Per dags dato vil jeg si det er jevnt mellom Hernandez og Berbatov.

På VGD ser jeg forøvrig at folk snakker om å punge ut både 1000 pund og mer bare for kampbillett ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340