Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 02 mai 11, 07:08

Arsenal - Manchester United 1-0:

Greit, United har ikke vært fabelaktige på bortebane denne sesongen. Likevel, prestasjonen som ble levert mot Arsenal i går var skuffende. "Vi" lot Arsenal slippe gjennom midtbanen i for stor grad, særlig i første omgang, ikke i like stor grad etter Arsenals mål. Framover var det kun glimtvis bra, et virkelig massivt trøkk ble det aldri.

Attpåtil var det flaks at ikke vi havnet under allerede før pause. Det er vanskelig å si hva kapteinen tenkte da han gikk opp med armen, jeg tror helst det var et forsøk på å hoppe opp og stusse med hodet, men der skulle Arsenal ha straffe. Når det er sagt - situasjonen hvor United fikk frispark på 20 meter i andre omgang skulle også vært straffe. Når man hopper opp fra innenfor 16-meteren, tar ballen med hånda i det man passerer streken, men lander med føttene utenfor, da er det straffe. Stempling i knehasene, slik Owen ble utsatt for noen minutter før slutt, er også straffe. Så Chris Foy klarte i hvert fall å kompensere ...

Nå må vi ha poeng mot Chelsea, hvis ikke overtar russerne serieledelsen på målforskjell. De gjenværende kampene for Uniteds del utenom Chelsea er Blackburn borte og Blackpool hjemme, begge lag med kniven på strupen. Chelsea, derimot, har Newcastle og Everton som begge er trygt plassert midt på tabellen med nada å spille for ...

Er det rart jeg drikker?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340