Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 apr 11, 16:35

Hva er det egentlig folk driver med for tiden? Har dere veldig lite å gjøre om dagen eller hva er det? Først begynte folk på Brigade Rød Hvit og nå Supras. Greit det at Brigaden har hatt en rekke uheldige episoder de siste årene med slossing osv, men liv det kunne de lage.

Siden 2006 har Plankehaugen gått en vei, og det er nedover. Husker kampene i 2006 hvor vi herja på Ullevaal med kjempestemning både mot Enga og VIF. Hvor er engasjemanget? Hvorfor synger ikke folk?

Det er billig å stå på feltet, men skal man stå der bør man jaggu meg være med på å lage liv også. Ikke bli sure fordi man blir snakka til, ikke bli grinete fordi man ikke får det som man vil. Plankehaugen skal støtte laget i tykt og tynt, som medgang som motgang. Der har vi noe å lære av etter de andre supporterne. Skulle ønske at styret tok et kurs med Klanen og Kanarifansen for å lære litt om tribunekultur, synging og det å lage stemning.

Og hva er egentlig feiden med Supras - Plankehaugen? Hvorfor kan ikke feltet ha EN forsanger, en forsanger med autoritet som kan si ifra, ja noe ala Zoran type. En som kan samarbeide og gjøre båndet mellom PH og Supras litt bedre enn det er nå. Husker foresten at Zoran gjorde comeback i sølvsesongen, stemningen løfta seg MANGE hakk da når han kom inn. Jeg tror Plankehaugen gravde sin egen grav da de valgte å utestenge Zoran for å si min mening + at de valgte å satse på hester og andre ting som IKKE har med tribuneliv i det hele tatt.

Supras er ikke farlige folkens, de er ikke en bråkegjeng. Jeg skal ikke gi min støtte til grupperingene, men fy fader som de kan lage liv når de vil og når det gjelder. Greit det at pyro og sånne ting som nå har kommet opp ikke er tillatt, bare se i Sverige hvor en dommer fikk kinaputt kasta mot seg. Når vurderer han å legge opp. Da er det kanskje greit at klubben har lagt lista for sånne ting ganske lavt..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f